Thérèse Hoppenbrouwer Consultancy
Henrik Ibsenweg 13
3446 ZH Woerden
06 18020571

View Therese Hoppenbrouwer's profile on LinkedIn

Follow thconsult on Twitter

Hoe verloopt het contact en vervolgtraject?

  1. U neemt contact met me op via mail of telefoon. Wij bespreken vrijblijvend uw vraag en specifieke situatie. Als wij hier beiden aanleiding toe zien, maken we een vervolgafspraak.
  2. Ik kom naar u toe zodat we in een face-to-face gesprek verder kunnen beoordelen wat ik binnen uw project kan betekenen. Ook dit gesprek is geheel vrijblijvend.
  3. Indien we dat zijn overeengekomen, doe ik u een voorstel tot opdrachtomschrijving. Hierin neem ik de overeengekomen werkzaamheden op, het tarief, de duur en omvang van mijn inzet.
  4. Als u het eens bent met de opdrachtomschrijving, ondertekent u en ga ik aan de slag in uw project.
  5. Ik ben in het bezit van een geldige VAR WUO. Dit betekent dat u een normale factuur voor mijn werkzaamheden ontvangt, zoals u van ieder ander bedrijf gewend bent. U hoeft als opdrachtgever geen loonheffingen in te houden oid.
  6. U betaalt alleen voor hetgeen u ook werkelijk krijgt.
  7. Voor kortere opdrachten ben ik op dagbasis in te huren.
  8. Zodra mijn inzet niet meer nodig is, beeindigen we de opdrachtovereenkomst. Voor langere opdrachten, hanteer ik een opzegtermijn van slechts 2 weken (in de branche is 1 maand gebruikelijk).

Ingeschreven bij de KvK Utrecht onder nr 30216681